TRUST

Salesforce bought Slack for Billions of US Dollars. Today Salesforce executes and operates the Dreamforce, a digital community format and as I can see with app. 30.000 attendees. But let me share my impression of that. I saw this dancing bear in front of my screen, down in my office, at home. I began to smile, because Marc Benioff, talking about the single source of truth, before showing the program of help Salesforce initiated.

Isn’t it fantastic to see a CEO in this dress? Self confidence. Asking a colleague why we wear shiny white collars. „Cause the impression management“, he said, no wrote cause we are chatting while I attend at Dreamforce. He in the south of Germany and me in the West. 

So, what’s the story?

Marc founded and drives a tremendous business, naturally, trustworthily, credible. You know, TRUST is one of the core values of Salesforce. A Dollar collecting company. Think about the culture. TRUST. Asking myself, what is the most important core value in an information driven world. Speed? Efficiency? EBIT? What’s first? What cause and what effect? 

Do you trust in …?

Veröffentlicht von

harrywessling

Passion for SALES. Seit über 25 Jahren helfe ich Vertriebsleitern und Top-Entscheidern in ihren strategischen und operativen Herausforderungen als Senior Advisor. Themen sind: TOP-Trends & Innovationen im Sales, Clevere Formate zu Empowering & Booster im Vertrieb, Advisory in Vertriebssteuerung, Digitalisierung & KI, CRM-Plattformauswahl, belastbare Transformation und operatives Change Management in Vertriebsorganisationen, Vertrieb mit BI steuern, Mobiler Arbeitsplatz im Vertrieb, Vertriebstraining, motivierende Impulsvorträge und handfeste Handlungsempfehlungen zur Performance-Steigerung im Vertrieb. Bestseller-Autor (Steve Jobs Agenda) Dipl.-Kfm. Harry Wessling hat Initiativen bei den größten Industrieunternehmen verantwortet wie AMEX, Commerzbank, Lufthansa, Daimler, RWE, Siemens, Linde und weitere mit ausgezeichneten Ergebnissen. Als Alumni der Universität zu Köln, Ernst & Young, Capgemini basiert sein robustes und innovatives Handwerkzeug auf Thought Leadership-Ansätzen. Als inspirierender Speaker aktiviert Harry Wessling als Kenner der Apple-Strategien Vertriebsleiter und -Teams im anspruchsvollen B2B Sales mit immer frischen Ideen für mehr Erfolg im Vertriebsalltag.